Oferta

Pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Działając w imieniu naszych klientów, budujemy ich wizerunek, dlatego jakość obsługi jest naszym priorytetem. Dbamy o kompetencje naszego zespołu. Nasi konsultanci przechodzą kompleksowe szkolenia, aby podczas komunikacji z klientami dostarczyć im nie tylko kompletu informacji, ale także pozostawić po sobie dobre wrażenie. Elastycznie dopasowujemy się do oczekiwań klientów i nie boimy się projektów niestandardowych. Mamy trzy oddziały Katowice , Jasło , Bielsk Podlaski. Stale powiększamy nasz zespół. Szukamy nowych lokalizacji i partnerów. Zapraszmy do współpracy inne call center.


Dołącz do NAS

• Cenisz komfort? U nas pracujesz w nowoczesnych i klimatyzowanych biurach w lokalizacjach z dobrym dojazdem. • Każde biuro jest wyposażone w wygodną i kuchnię, gdzie możesz coś zjeść, odpocząć i porozmawiać ze znajomymi. • Możesz skorzystać z atrakcyjnej oferty ubezpieczeń, karnetów Multisport oraz konkursów i programów motywacyjnych z nagrodami.

Oprogramowanie Call Center 3

Prace opieramy na systemie , który w oparciu o doświadczenie i potrzeby klientów sami stworzyliśmy i stale udoskonalamy.

Oprogramowanie do zarządzania komunikacją  przychodzącą i wychodzącą dla firm

 

Zorganizuj i podnieś efektywność  Telemarketingu lub Sprzedaży w swojej firmie za pomocą wielokanałowej platformy.

Close Menu