O nas

Silesian Contact Center  to call center , które powstało  w 2015  roku .

Od początku istnienia firmy duży nacisk kładziemy na jakość usług i przejrzystość wszystkich procesów, zarówno przy współpracy z naszymi pracownikami jak i w kontaktach z partnerem biznesowym i klientem.

Nieustannie rozwijamy nasze standardy i poszukujemy nowych, lepszych rozwiązań. Nasz sukces bazuje na wysokiej jakości usługi na każdym jej etapie.

Nasze call center to połączenie wysiłku mocno zmotywowanych specjalistów i najnowszej technologii.

Dzięki rzetelnemu zapleczu finansowemu i technicznemu jesteśmy w stanie dostarczyć szerokiej gamy usług w zakresie telemarketingu, sprzedaży, obsługi klienta, wsparcia technicznego, funkcjonalności back-office i doradztwa biznesowego.

SCC

Silesian Contact Center odnosi sukcesy i stale wzrasta dzięki doskonale przygotowanej i zmotywowanej kadrze. Nasze doświadczenie potwierdza, że zadowolenie pracowników przekłada się bezpośrednio na jakość świadczonych usług i satysfakcję klientów.

SCC

Komunikacja to nasza specjalność. Dla wszystkich zainteresowanych naszymi usługami lub współpracą jesteśmy dostępni w naszym biurze w Katowicach, a także telefonicznie

Close Menu