Silesian Contact Center  to call center , które powstało  w 2015  roku .

W ciągu kolejnych czterech lat firma rozpoczęła współpracę z 8 innymi oddziałami (Ostrołęka,  Kraków, Wałbrzych, Poznań , Bydgoszcz)  i otwarła swoje dwa oddziały w Bielsku Podlaskim i Jaśle.

Od początku istnienia firmy duży nacisk kładziemy na jakość usług i przejrzystość wszystkich procesów, zarówno przy współpracy z naszymi pracownikami jak i w kontaktach z partnerem biznesowym i klientem.

Nieustannie rozwijamy nasze standardy i poszukujemy nowych, lepszych rozwiązań. Nasz sukces bazuje na wysokiej jakości usługi na każdym jej etapie.

Nasze call center to połączenie wysiłku mocno zmotywowanych specjalistów i najnowszej technologii.

Dzięki rzetelnemu zapleczu finansowemu i technicznemu jesteśmy w stanie dostarczyć szerokiej gamy usług w zakresie telemarketingu, sprzedaży, obsługi klienta, wsparcia technicznego, funkcjonalności back-office i doradztwa biznesowego.

Prace opieramy na systemie , który w oparciu o doświadczenie i potrzeby klientów sami stworzyliśmy i stale udoskonalamy.

Dodaj komentarz

Close Menu