Silesian Contact Center to call center , które powstało w 2015 roku .
W ciągu kolejnych czterech lat firma rozpoczęła współpracę z 8 innymi oddziałami (Ostrołęka, Kraków, Wałbrzych, Poznań , Bydgoszcz) i otwarła swoje dwa oddziały w Bielsku Podlaskim i Jaśle.
Od początku istnienia firmy duży nacisk kładziemy na jakość usług i przejrzystość wszystkich procesów, zarówno przy współpracy z naszymi pracownikami jak i w kontaktach z partnerem biznesowym i klientem.
Nieustannie rozwijamy nasze standardy i poszukujemy nowych, lepszych rozwiązań. Nasz sukces bazuje na wysokiej jakości usługi na każdym jej etapie.
Nasze call center to połączenie wysiłku mocno zmotywowanych specjalistów i najnowszej technologii.
Dzięki rzetelnemu zapleczu finansowemu i technicznemu jesteśmy w stanie dostarczyć szerokiej gamy usług w zakresie telemarketingu, sprzedaży, obsługi klienta, wsparcia technicznego, funkcjonalności back-office i doradztwa biznesowego.
Prace opieramy na systemie , który w oparciu o doświadczenie i potrzeby klientów sami stworzyliśmy i stale udoskonalamy.